23:56 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نماد بورسی و فرابورسی

توقف نماد پرجمیعت ترین شرکت بورسی به همراه ۵ شرکت دیگر
نماد برتر- نماد پرجمیعت ترین شرکت بورسی به دلیل رشد بیش از ۵۰ درصدی قیمت به همراه ۵ نماد بورسی و فرابورسی برای یکی دو روز و یک ساعت بسته شد .
بازارگردانی سهام ایران خودرو و ۳ نماد بورسی و فرابورسی از دیروز و فردا
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ایران خودرو و دو شرکت بورسی به همراه یک سهم فرابورسی با دامنه مظنه ۳ درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز و فردا آغاز می شود.
توقف ۸ نماد بورسی و فرابورسی و تمدید تعلیق سه پتروشیمی دیگر
نماد برتر- قبل از شروع معاملات نماد ۸ شرکت بورسی و فرابورسی متوقف و تعلیق سه پتروشیمی دیگر تا ۲۴ آذر تمدید شد .
۹ نماد بورسی و فرابورسی موقتا" از تابلو معاملات رفتند / محدودیت حجمی یک سهم
نماد برتر- قبل از شروع معاملات امروز ، نماد ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله پالایشگاه تهران برای یکی دو روز و یک ساعت بسته و برای یک سهم هم محدودیت حجمی تعیین شد.
بازارگردانی سهام ۷ نماد بورسی و فرابورسی از دیروز و امروز
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام یک شرکت بورسی به همراه ۶ سهم فرابورسی با دامنه مظنه ۳ و یک درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز و امروز آغاز شد.
توقف ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی و رفع گره از یک سهم دارای صف فروش
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی بوده و نماد ۱۰ شرکت دیکر هم برای یک روز و یک ساعت بسته شد.
بازارگردانی سهام یک بانک ، دو پتروپالایشی و ۱۲ نماد دیگر آغاز می شود
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام یک بانک ، دو پتروپالایشی به همراه ۱۲ نماد بورسی و فرابورسی دیگر با دامنه مظنه ۲ و ۳ درصدی از امروز و فردا آغاز می شود.
بزرگترین شرکت بازار سهام و دو نماد دیگر هم به تابلو معاملات برگشتند
نماد برتر- بعد از اعلام بازگشت ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی و در روز عدم عبور شاخص از نیمه کانال 1.2 میلیونی، نماد بزرگترین شرکت بازار سهام و دو شرکت دیگر هم باز شد .
بازگشت ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی در روز سبز شاخص و تعلیق نماد بانک
نماد برتر- در روز جهش بیش از ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس ، نماد ۲۲ شرکت آماده بازگشایی شدند . نماد بانک فرابورسی هم تا ۵ آذر تعلیف شد.
خروج موقت ۱۳ نماد بورسی و فرابورسی و رفع گره معاملاتی از یک سهم
نماد برتر- امروز سهام یک شرکت بورسی دارای صف فروش متوالی ، مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و ۱۳ نماد هم برای یک و دو روز و یک ساعت بسته شد .
صفحه قبل | صفحه بعد